24 Oct 2012

Hari ny mase untuk imbas kembali kenangan..

peace2... 1,2,3 snap!!
haha...hari ny nk bcerita psal aku punye hobi...
kt skola aku masuk kadet BOMBA...so aku ny student aktif kadet...
ny time Hari Bomba Sedunia dkt negeri Pahang...
dan2 jew posing dkt pameran kenderaan bomba...xtaw la name truck ny ape...kalau nk thu bomba ny bnyak kenderaan yg xprnah kite tngok slame ny....

kenderaan bomba ny plak da lame wujud untuk mnyelamat kan orang...

ny plak heli y temendarat kt situ...hehek..untuk pameran dye jela...dan sbnar nye bnyk lg koleksi dye...

hah..ny pon aku...yg agak senget 2 la aku...cantek kan...sblah 2 membe aku...kiteowg pegang bena untuk bomba Wilayah KL..tuh dowg kt blakung tuh...syok dduk bborak...
ny pon kawan...selak jugak nk bposing nye...
ny hah maskod bombe...comel kan...sempat jugak bposing 2 wlaupun agak takot...
(tgok 2 muke nervous + takot)haha....waniey2...
hah...yg ny brani plak naek moto besar..



thanks sudi bace nota syaz

No comments: