24 Oct 2012

malam masih muda..





esok cuti..raya haji da nk dkt..so mse skung ny ptot dhabiskan dgn study xp aku msih lg dgn cara aku yg seorg plajar yg pemalas dan nakal..

aku ngan adikaku yg bgsu ny mmang nakal..xp anak ksayangan mak..

haha...law aku nk wt jahat je aku akan ajak adik aku yg ny la..

kiteowg kecik2 cili padi..haha...btw , sayang adik slalu... <3 sweet

ny pasal adk yg bgsu:

  • name Muhamad Ridzuan Bin Suaini

  • lahir pd 10/11/2007 

  • satu2nye putera diantara puteri2 sakalian 

  • nakal xp xdegil

  • ganas dan xmanja

  • xkuat nanges dan rajin

  • pndai jage diri

  •   
    >ieyra dan iwan<

    ny plak adk nom 6..

    • namenye Nur Sahira Binti Suaini

    • lahir pd 28/9/2005

    • suke bermekap dan pakai baju kurung

    • manja dan kuat menanges

    • suka berjalan

    >buat mngade dyeowg<
    >time raye 2011>

    2 kawan2 adk aku...datang braye dkt rumah..dari hujung <balqis(adk),iwan(adk),alya,afie,kiera,ieyra(adk)>

      
    <3 sweet


     ny plak citer psal adk y nom 5... 

    • namenye Nor Atikah Balqis Binti Suaini

    • lahir pd 8/9/2004

    • ny anak ksayangan bapak

    • seorg y periang dan kuat merajuk

    • manje dan sdikit pemalas(kadang2)

    • suke melawa(kemas)

    • paling comel dlm adk bradik

      >balqis ngan sepupu<

      >balqis<

       hehe..sempat lg ny...mate xngantok..

      >adk2 ngan sepupu<



       >ny raye taon ny 2012 kt kampung<




thanks sudi bace nota syaz